Mår inte så bra ;/

Imorse mådde ja hyfsat bättre än vad ja gjorde igår kväll, hade liksom 38 graders feber ;( men hade mycket minder imorse, så ja prövade och gå till skolan. . men ja palla inte mer efter näst sista lektionen, så nu ligger ja i sängen och hostar sönder min hals . . och glor på film, så det blir väl kanske och vara hemma imorgon.

I helgen !

Var med sofia i fredags, aa först var vi ju i storstenshöjden, men de var ju inte så lyckat, jo visst det gick och åka men det vart lite trökt eftersom det regna, så vi drog hem efter tre timmar typ, sen bara hem och tog det lugnt en stund, sen drog ja till stan och träffa sofia igen, vi hyrde 3 filmer, bröllops duellen , farväl falkenberg och någon fransk film minns inte vad den hette , men aja sen efter det drog vi hem till hennes farmor och farfar för att käka ,mmmmmmh. .kina mat ;D , sen drog vi och kolla på film, haha och jag somna ju såklart , fast i slutet av andra filmen faktiskt ^^ Men den trejde filmen (farväl falkenberg) den verkade inge bra plus att den hacka så ;/
så då la vi oss och sov ;) ♥

Lördag, vi vaknade vid typ halv elva av att mik ringde mig ;p , sofia var typ den som var piggast då ^^ ovanligt facktiskt xD så då gick vi och käka frukost och kollade på white chicks, den är sjukt rolig ;p sen kom mamma och hämta mig vid halv två ungefär, sen på kvällen, kolla ja på melodifestevalen med mammsen , sen vid typ halv ett kom jakob till mig, var med han till halv6 på morgonen , fråga mig inte varför han åkte hem då ;p mysigt vare iaf :) ♥

Söndag , vakan vid elva o var typ pigg :O , aja duscha och fixa mig , sen vid två hämta pappa mig och vi åkte hem till min bror och käka och prata . . saknat dig pappa . . de känns hur bra som helst nu ,det känns skönt och få träffa och hitta på något en gång i månaden, med bror och syster oxå såklart, sen när ja kom hem så mådde ja skit , hade ju då hög feber som ja skrev tidigare :( ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0