LLLLööörrrdaag!!

Vakna hemma hos min kära storasyster vid halv tolv , käka frukost och lyssna på mora träsk ;) Klappa händerna när du är riktigt glad :D Senare sminka vi oss och fixa oss , sen drog vi upp på stan en stund , köpte en skid jacka som jag ska ha nästa vecka när ja drar till sälen :D , ehm sen drog jag hem och städa mitt rum facktiskt ;o haha . . sen keka ja mat , mammas killkompis kom hit och keka med oss , sen drog ja vidare till sofiiia ;D ,viii kolla på melodifestevalen IiIiIiI ÖREBRROOO :D höhöh... sen drog vi till stan för att spana in Måååns ^^ men vi såg icke han , men vi såg Pauline, Crucified Barbara Och NEEEEEO :** haha xD


Kommentarer
Postat av: gissa ;)

IIIIIIIIIIIIIH vet du vem jag nyss såg, NEO! hhaha sötnos <3

2010-03-07 @ 14:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0