Måndag !

Nu är det LOOOOV , härligt som fan :D , vakna vid typ halv elva sen keka ja frukost o kolla på film (a) senare vid två så drog ja upp på stan med sofia , ja köpte hårfärg , så efter det drog vi hem till henne o färga mitt hår , men de blev ingen skyllnad , jävla kärring som lurade mig på pengar hon sa att det skulle blir lite ljusare , men neej ;s , aja sen kolla kolla vi buss, för ja skulle hem , men sen när ja hade börja gå mot busshållsplatsen så kommer bussen o ja hann verkligen inte springa . . :( så fick gå tillbaka till sofia , så då följde jag med dom till stadium outlet sen skjutsa dom hem mig, skönt slapp ja åka buss :) , så nu blir de väll o sitta vid datorn en stund sen glo på någon bra film = ) om ja har någon^^ OBS!! de kanske kommer en blid så får ni se vilken "skyllnad" de blev :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0