Torsdag !

En dag på hotellet, var i elevmatsalen med jennifer , fixa konferens mackor & kaffe/te, sen duka upp allt, senare blev det frukost för oss alla "personal" hah vissa fattar det där . .;), aja sen blev det & fixa allt annat, men de var fan jävligt soft idag.
 Jag & jennifer är så knäpp , vi snodde en kaka i frysen (A) som man egentligen inte får x)  hihi , men men sen fick vi gå hem vid tre halv fyra (:
Sen satt jag med jennifer vid våghustårget & vänta på hennes kompis, sen drog ja hem, sprang ut & sprang 2 km , känner mig otroligt duktig nu, haha ;) men nu är jag helt slut så ska väl bara ta de lungt nu . . :) ♥

Kommentarer
Postat av: jennifer

vi äger i matsalen ;) hhaaha

2010-04-16 @ 10:00:03
URL: http://mammasmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0