Fredag !

Idag vart det skolan vid åtta, hade ju då hotell, vi var bara fyra stycken idag, så jävla soft ;D man satt i receptionen med Jennifer & ibland Jessica, asså vi var så Jääävla trötta som vi skratta åt nästan vad som helst, jag & Jennifer satt & prata som en gnällbälte ^^ , haha. . ;) 
Sen efter skolan blev det hem, jag hatar verkligen busstiderna, bussen går en gång i halvtimmen, men soim tur han ja med bussen så ja slapp stå & vänta i en halvtimme.
När man kom hem så la ja mig i sängen, mådde inte så bra känns som ja börjar bli sjuk, lite träligt.
Senare satte ja mig vis datorn en liten stund & fixa till bloggen lite, jag tror att jag är nöjd nu iaf (:.
Men nu lär jag väl snart sova för imorn ska man upp & jobba vid tio.

Ussh vad dålig jag har vart & lägga ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0