sjuk dag asså !!

Hej Allihopa , igår var det värsta sjuka dan , först typ på morgonen så var ja typ skit nervös för religions provet för jag hade typ inte läst på alls mycket , senare när jag kom till skolan så är jag på bra humör fast ändå inte . .  aja sen var det dags för provet . .  ja de kändes ju ganska så där eftersom jag inte var på bästa humöret , sen hade ja lunch och det var väl kanske inte den godaste maten precis men aja , sen hade vi religion igen och då kolla jag och Jessica på film när dom andra hade prov . . och då sa läraren till mig att jag fick godkänt och då blev jag ju super glad så klart så då blev jag ju på bättre humör , men SEN efter skolan skulle jag träffa Coffe , men nej han svarar inte på mobilen , så då sket jag i han . .  men sen när kl var typ halv fem , fem elr ngt , då skickar han sms och frågar typ vart jag är, så jag Susanna drog upp på stan och träffa han och hans kompis, men och sen säger han att vi ska dra hem till hans kompis och kolla på film . .  men fan kl var ju typ 7 då .  . och jag var tvungen och va hemma 9, så de hann vi ju inte och då blir han sur på mig ;S , asså shiit vilket problem de blev ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0