Fredag & Lördag !

Igår var en otroligt rolig dag, först börja man kl 8 på praktiken , och fick städa rum men de är lite bättre än och va i köket. Så jag slutade vid kl 2 ungefär så då drog jag hem, tog de mest lugnt, käka lite, o senare fixa mig o drog till susanna så fixa ja henne senare. . sen drog vi till krogen (strömpis), träffade massa folk som t.ex syrran ;D. Fy fan vad kul vi hade, jag har nog aldrig haft det så roligt på hur länge som helst . . aja så idag är man bakis . . så det blev o ligga i sängen , senar kolla på film med mammsen och syrran , Sommaren med gören hihi den är för bra plus att vi kolla på mysteriet på greveholm (y , sen imorn blir det o va med bästa vän (sofia) , puss på den allra bästa helgen på länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0