Torsdag ! 22/4

Ursäkta men har verkligen inte orka att blogga i några dagar nu . . plus att jag var sjuk igår !

Idag blev de skola iaf , mådde mycket bättre, behövde nog bara vila upp mig lite tror jag. Kom till hotellet, fick reda på att vi hade 50 pers vi skulle göra konferensmackor till , super kul . .men först kom det bara 42 st så då gjorde vi 42 mackor , men sen kom det två, två, en , två & så, jag & jennifer fick typ damp , nästan x), en kvart försent är okej, men fan heller att en timme försent, Never !!! , aja sen fick vi äta frukost till slut ungefär vid halv tio när vi egentligen ska käka 9, sen blev det att städa ett rum, de gick väl hyfsat bra, blev ju rent iaf ;P
Sen blev jag verkligen skit trött , så jag satte mig & nörda lite vid darton thihi :) Sen var det lunch vid halv 12 weeeiii tänkte ja, men inte sen när ja såg maten -.- USSSCH JAG HATAR TJOCK KORV xD, så då fick jag ju äta sallad & potatis ^^ , sen fixa vi lobbyn, sen fick vi sluta vid 2 Weeeeeiii :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0